Organizační struktura

Organizační řád ÚMČ Praha-Libuš [PDF, 452.26 kB]
Organizační schéma ÚMČ Praha-Libuš [PDF, 207.53 kB]


Odbory

Odbor kancelář starosty

  • plní funkci sekretariátu starosty a tajemníka Úřadu MČ Praha-Libuš;
  • zajišťuje podatelnu
  • administrativně zabezpečuje jednání Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
  • archivuje podklady k jednání Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
  • zpracovává a archivuje zápisy a usnesení Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
  • archivuje evidenci zasedání výborů, archivuje zápisy výborů a zveřejňuje zápisy komisí a výborů;
  • zajišťuje informovanost členů Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
  • zajišťuje včasné doručování písemností členům Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
  • vede evidenci členů Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš a evidenci členů výborů a komisí;
  • vede evidenci žádostí a poskytnutých informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a jejich následné zveřejnění;
  • zveřejňuje poskytnuté informace a další dokumenty způsobem umožňujícím dálkový přístup;
  • zajišťuje chod úřední desky MČ Praha-Libuš;
  • zajišťuje nákup a distribuci kancelářských potřeb;
  • zajišťuje evidenci smluv a jejich zveřejnění
  • zajišťuje zveřejnění smluv v Registru smluv
  • zajišťuje archivaci časopisu MČ Praha-Libuš U nás

Pracoviště: Libušská 35/200, 142 00  Praha 4 – Libuš

Úřední hodiny:

Pondělí – 8.00 hodin – 12.00 hodin, 13.00 hodin – 17.30 hodin
Středa - 8.00 hodin – 12.00 hodin, 13.00 hodin – 17.30 hodin

úřední hodiny mohou být omezené v době nouzového stavu, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek,
V ostatních dnech je možné schůzku sjednat telefonicky.

Zaměstnanci

Michaela Kratochvílová  - vedoucí odboru
tel: 261 711 380, 244 471 884
e-mail: mc.libus@praha-libus.cz

Helena Kolouchová - referent
tel: 261 711 380, 244 471 884
e-mail: mc.libus@praha-libus.cz

Odbor správní a školství

  • zajišťuje výkon státní správy v oblasti občanskosprávní: pouze evidenci obyvatel
  • zajišťuje organizaci voleb
  • zajišťuje výkon samosprávy v oblasti sociální a kulturní, vítání nových občánků, sázení stromů za nové občánky, gratulace jubilantům a případně další služby občanům  

Po+St 8:00-12:00 a 13:00-17:30, úřední hodiny mohou být omezené v době nouzového stavu a o prázdninách, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek, 

OSŠ koordinuje zapojení MČ Praha-Libuš do projektů tvorby místních akčních plánů ve vzdělávání (MAP) vytvářených společně ve správním obvodu Praha 12, tj. MČ Praha 12  a MČ Praha-Libuš.

Formuláře

Nadpis Příloha
Žádost o poskytnutí informace stáhnout
Sazebník úhrad nákladů spojených s poskytováním informací dle zákona č. 106/1999 Sb. stáhnout
Přihlašovací lístek k trvalému pobytu stáhnout
Potvrzení o změně místa trvalého pobytu stáhnout
Hlášení adresy pro doručování stáhnout

Zaměstnanci

Bc. Iveta Ouředníčková - vedoucí odboru

organizace voleb
evidence obyvatel (přihlašování k trvalému pobytu, rušení trvalého pobytu)
dotazy občanů na odbor správní a školství
sociální oblast

tel: 244 021 423, 731 247 996
e-mail: ourednickova@praha-libus.cz

Bc. Lucie Chmelířová - referent

místní akční plán rozvoje školství (MAP)
prevence rizikového chování na školách
projekty škol
školství

tel: 244 021 422, 731 610 451
e-mail: chmelirova@praha-libus.cz

Milan Lašťovka – referent
Czech point
evidence obyvatel (přihlašování k trvalému pobytu)
administrace dalších agend 
dotazy občanů na odbor správní a školství
další služby občanům (potvrzování účasti na vítání občánků, termíny gratulace jubilantům)

tel: 244 021 421, 734 756 890
e-mail: lastovka@praha-libus.cz 

externí spolupracovníci:

Miloš Hájek – externí sociální pracovník (pondělí 14:00-17:00, provoz může být omezen v době prázdnin a jiných předem zveřejněných termínech), pracovní doba může být omezená v době nouzového stavu a o prázdninách, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek, 

sociální oblast
koordinátor sociální pomoci

tel: 604 740 696
e-mail: koordinatorpomoci@praha-libus.cz

Odbor životního prostředí a dopravy

  • zajišťuje výkon státní správy v oblasti odpadového hospodářství, ochrany přírody a krajiny, ochrany ovzduší, zemědělského půdního fondu, ochrany zvířat proti týrání.
  • zajišťuje údržbu veřejné zeleně, správu dětských hřišť v plochách městské zeleně, údržbu místních komunikací, odstraňování černých skládek, svoz objemného odpadu od obyvatel, koordinaci nakládání s komunálním odpadem na území městské části.
  • přijímá a prověřuje podněty od občanů a jiných subjektů, spolupracuje s jinými orgány státní správy a samosprávy a jinými institucemi
  • vydává stanoviska ke zvláštnímu užívání komunikací (provádění výkopových prací, umístění stavebního zařízení, uzavírky komunikací), které jsou ve správě MČ Praha-Libuš.
  • vydává stanoviska k připojení nemovitostí na komunikace ve správě MČ Praha-Libuš (vjezd/výjezd)
  • zajišťuje správu místního poplatku za užívání veřejného prostranství dle vyhlášky hl. m. Prahy č. 5/2011 Sb. hl.m. Prahy, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
  • spolupracuje na pořizování, změnách a úpravách územně plánovací dokumentace MČ.

Formuláře

Nadpis Příloha
Žádost o stanovisko ke kácení dřevin stáhnout
Žádost o stanovisko k provedení výkopových prací stáhnout
Žádost o povolení připojení sousední nemovitosti ke komunikaci stáhnout
Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les podle ust. § 8 zákona č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny (v platném znění) a dopl. vyhlášky MŽP ČR 395/1992 Sb. stáhnout
Přiznání k místnímu poplatku za užívání veřejného prostranství stáhnout
Oznamovací list Uživatele organických rozpouštědel, těkavých organických látek a produktů s jejich obsahem stáhnout


Zaměstnanci

  - vedoucí odboru

dětská hřiště
povodňový plán

odpadové hospodářství
územní plánování

černé skládky

participativní rozpočet

tel: 244 021 432, 
e-mail: 

 Ing. Andrea Pajerová Kovářová, DiS. - referentka
 

údržba zeleně

kácení dřevin

tel: 244 021 425, 732 643 920

e-mail: pajerova@praha-libus.cz

Ing. Zuzana Kuryviálová – pověřená vedením odboru
doprava
stanoviska ke zvláštnímu užívání komunikací (provádění výkopových prací, umístění stavebního zařízení, uzavírky komunikací), které jsou ve správě MČ Praha-Libuš.
stanoviska k připojení nemovitostí na komunikace ve správě MČ Praha-Libuš (vjezd/výjezd)
správa místního poplatku za užívání veřejného prostranství dle vyhlášky hl. m. Prahy č. 5/2011 Sb. hl.m. Prahy, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství

tel: 244 021 427, 603 410 027
e-mail: kuryvialova@praha-libus.cz

Odbor správy majetku a investic

  • Spravuje movitý a nemovitý majetek svěřený MČ a eviduje jej. Zabezpečuje všechny úkony spojené s jeho pořízením, údržbou, funkcí, vyřazením a likvidací.
  • Spolupracuje a připravuje materiály pro uskutečnění výběrových řízení tak, aby byl naplněny vnitřní předpisy a  zákon č.134/2016 Sb., o veřejných zakázkách.
  •  Zajišťuje a zpracovává žádosti o koupi, nájmu a podnájmu pozemků a nebytových prostor
  •  Zabezpečuje předprojektovou a projektovou přípravu investičních a neinvestičních  staveb MČ Praha-Libuš a připravuje podklady k územnímu, stavebnímu a kolaudačnímu řízení
  • Posuzuje projektové dokumentace ke stavebním záměrům na území MČ Praha-Libuš v katastru Libuš a Písnice, je dotčeným orgánem státní správy v rámci řízení vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a vede správní řízení podle zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze. Na základě plné moci starosty MČ se účastní a vyjadřuje k územnímu a stavebnímu řízení staveb na území MČ.
  • Zajišťuje veškerou agendu spojenou s připraveností MČ na mimořádné a krizové situace.
  • Plní a koordinuje úkoly spojené s materiální přípravou voleb do zákonodárného sboru a zastupitelstev v obci.
  • Přijímá a prověřuje podněty od občanů a jiných subjektů, spolupracuje s jinými orgány státní správy a samosprávy a jinými institucemi

Formuláře

Nadpis Příloha
Žádost o pronájem zasedací místnosti Libušská č.p. 1 stáhnout
Žádost prodej pozemků nebo o pronájem, bytových a nebytových prostor stáhnout
Smlouva na služebnost nebo VB stáhnout

Zaměstnanci

Šárka Pichová  - vedoucí odboru

informace o územním plánu na katastru Libuš a Písnice
vyjádření ke stavebním záměrům v rámci územního a stavebního řízení  na katastru MČ Praha-Libuš

investiční akce MČ Praha-Libuš

tel: 244 021 426, 736 420 948
e-mail: pichova@praha-libus.cz

- referent odboru

investiční akce MČ Praha-Libuš

tel: 244 021 428

e-mail: 

Josef Budílek - referent odboru
správa budov MČ

tel: 273 132 513, 733 576 049
e-mail: budilek@praha-libus.cz

Olga Stárková – referent odboru

zajišťuje materiální přípravu voleb do zákonodárného sboru a zastupitelstev v obci

vede evidenci a hospodaření s drobným hmotným a nehmotným majetkem
zajišťuje rezervaci hřiště Klokotská
 

tel: 244 021 433, 734 753 577
e-mail: starkova@praha-libus.cz

Renáta Sobíšková - referent
pronájmy služebních bytů, nebytových prostor a pozemků, poskytuje informace k žádosti o byt
žádosti o uzavření smluv na věcná břemena  nebo služebnost  k pozemkům
žádost o prodej nebo koupi pozemků ve vlastnictví MČ Praha-Libuš

tel: 244 021 436, 604 240 613
e-mail: sobiskova@praha-libus.cz

Karla Neprašová - referent
energetika

tel: 244 021 428, 604 240 613
e-mail: neprasova@praha-libus.cz

 

Odbor ekonomický

  • zajišťuje oblast rozpočtu, oblast účetnictví a platebního styku
  • zajišťuje oblast mzdové agendy, oblast personální agendy a oblast pokladní činnosti
  • vykonává kontrolní činnost, vypracovává rozbory, zpracovává výkaznictví
  • vykonává správu místních a správních poplatků
  • v oblasti přenesené působnosti výkonu státní správy vydává rybářské lístky

Formuláře

Nadpis Příloha
Ohlášení MP ze psů společný stáhnout
Ohlášení k místnímu poplatku z pobytu stáhnout
Odhlášení – ukončení místního poplatku z pobytu stáhnout
Hlášení k místnímu poplatku z pobytu stáhnout
Informace o právech a povinnostech plátců místního poplatku ze psů stáhnout

Zaměstnanci

Ing. Renáta Jašková - vedoucí odboru

  • oblast rozpočtu, správa peněžních fondů a účelových dotací  
  • kontrolní činnost, rozborová činnost, výkaznictví
  • oblast hospodaření příspěvkových organizací zřízených městskou částí
  • oblast hospodaření organizačních složek zřízených městskou částí
  • inventarizace účtů, závěrečný účet a finanční vypořádání

tel.: 244 080 101

e-mail: jaskova@praha-libus.cz

 

Věra Křenková – hlavní účetní

  • vedení a zpracování účetnictví, bezhotovostní operace
  • zpracování daní, místních poplatků, správních poplatků a pokut
  • kontrolní činnost, výkaznictví, závěrkové operace
  • evidence pohledávek a závazků
  • inventarizace účtů, uzávěrkové operace

tel: 244 090 102, 732 491 850,
e-mail: krenkova@praha-libus.cz

 

Eva Bartošíková – referent OE

  • pokladní operace
  • evidence závazků
  • zpracování a vedení zaměstnaneckých  benefitů
  • agenda místních a správních poplatků
  • personální a mzdová agenda

Tel: 234 760 867

e-mail: bartosikova@praha-libus.cz

Jana Pithardová, DiS.  –  účetní

  • vedení a zpracování účetnictví, bezhotovostní operace
  • zpracování daní, místních poplatků, správních poplatků a pokut
  • kontrolní činnost, výkaznictví, závěrkové operace
  • evidence pohledávek a závazků
  • inventarizace účtů, uzávěrkové operace

tel: 244 090 101, 732 491 850,
e-mail: pithardova@praha-libus.cz