Zastupitelstvo městské části Praha-Libuš zřizuje Finanční a Kontrolní výbor dle § 100 odst. 2 zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, v platném znění.
Finanční
Zastupitelstvo městské části Praha-Libuš zřizuje finanční výbor jako svůj poradní orgán, který pověřuje činností.
Náplň výboru:
- provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky městské části,
- provádí kontrolu hospodaření právnických osob a zařízení založených nebo zřízených městskou částí, nebo které byly na městsko část převedeny,
- provádí kontrolu využití dotací poskytnutých městskou částí z jiných prostředků jiným organizacím a za tímto účelem je výbor oprávněn požadovat příslušné podklady a organizace jsou povinny poskytnout výboru požadovanou součinnost,
- plní další úkoly ve finanční oblasti, kterými jej pověří zastupitelstvo,
- výbor sestavuje roční plán kontrol a minimálně ročně informuje ZMČ o své činnosti.
Jméno | Funkce | Kontakt |
---|---|---|
Mgr. Jiří Koubek | předseda finančního výboru, člen zastupitelstva | |
Mgr. Radek Horák, MBA | člen finančního výboru, člen zastupitelstva | |
Martina Stevens | členka finančního výboru | |
Antonín Krym | člen finančního výboru | |
Jitka Kopičková | členka finančního výboru | |
Ing. Renáta Jašková | odbor ekonomický, vedoucí, tajemnice finančního výboru | 244 090 101 |
Zápis z jednání
Datum zasedání | Stáhnout |
---|---|
17.03.2025 | ![]() |
21.11.2024 | ![]() |
13.05.2024 | ![]() |
18.03.2024 | ![]() |
20.01.2024 | ![]() |
02.11.2023 | ![]() |
05.09.2023 | ![]() |
12.06.2023 | ![]() |
09.05.2023 | ![]() |
27.03.2023 | ![]() |
06.02.2023 | ![]() |
05.12.2022 | ![]() |